Bylo něco v nepořádku? Kontaktujte nás telefonicky, e-mailem nebo přes formulář a společně vše vyřešíme k vaší spokojenosti.
Pro rychlé vyřízení reklamace zboží z on-line objednávky vyplňte reklamační formulář.
Po odeslání vás bude kontaktovat pracovnice reklamačního oddělení a navrhne vám další postup. Pokud je potřeba zaslat reklamované zboží zpět, zašlete ho na adresu e-shopu:
Stoklasa textilní galanterie
Reklamační oddělení
Průmyslová 934/13
747 23 Bolatice
Pokud chcete poslat reklamované zboží přes některou prodejnu Stoklasa, přineste s sebou fakturu (nebo alespoň číslo objednávky) a ideálně také vytištěný reklamační formulář z e-shopu.
Pro reklamaci zboží zakoupeného na prodejně Stoklasa doneste vadné zboží na stejnou prodejnu, kde jste zboží zakoupili. Prodavač/ka s vámi sepíše reklamační protokol a reklamace bude vyřízena přímo tam.
Odpovědnost za vadu zboží je omezena výhradně na náhradu samotného zboží, veškeré další náhrady jsou z reklamačního řízení vyloučeny. Zahájení reklamačního řízení nemá vliv na povinnost kupujícího uhradit v řádném termínu vystavené faktury. Nelze tedy, aby kupující pozastavil úhrady faktur z důvodu reklamačního řízení.
Pokud zašlete zboží k reklamaci bez vyplnění reklamačního formuláře, je nutné k reklamovanému zboží přiložit:
• písemnou reklamaci včetně popisu závady
• návrh na vyřízení reklamace
• kopii dokladu o nákupu (fakturu), příp. zápis o škodě, pokud k poškození zboží došlo vlivem přepravy zásilky.
Pokud jste spotřebitel (nepodnikající fyzická osoba), můžete nevyhovující zboží zakoupené v e-shopu vrátit a odstoupit tak od kupní smlouvy do 14 dnů od doručení zboží.
Velkoobchodní zákazník - tzn. podnikající fyzická (pokud objednává zboží na IČO) ani právnická osoba - ze zákona možnost bezplatného odstoupení od smlouvy nemá. Společnost Stoklasa ale umožňuje nad rámec zákonných povinností vrácení zboží do 14 dnů od doručení i velkoobchodním zákazníkům za manipulační poplatek 100 Kč.
Pro rychlé vyřízení odstoupení od kupní smlouvy vyplňte tento formulář.
Zboží, které chcete vrátit, zašlete na adresu e-shopu:
Stoklasa textilní galanterie
Reklamační oddělení
Průmyslová 934/13
747 23 Bolatice
Po doručení a kontrole Vám bude do 14 dnů vrácena částka na Váš účet. Při poškození nebo opotřebení zboží je prodejce oprávněn přiměřeně snížit vrácenou částku.