Zákaznická linka (+420) 228 229 395
Po - Ne: 8:00 - 20:00 Napište nám
Vánoční informace: Doručení do Vánoc, provoz e-shopu během svátků a otevírací doby PRODEJEN v prosinci
VÁNOČNÍ VÝPRODEJ! Pro přihlášené zákazníky sleva 30 % i na již zlevněné zboží označené ikonkou stromu. Více zde
www.stoklasa.cz
Galanterie Stoklasa - velkoobchod
Průmyslová 13, 747 23 Bolatice
tel: 228 229 395, email: eshop@stoklasa.cz

 

Reklamace a odstoupení od kupní smlouvy

Bylo něco v nepořádku? Kontaktujte nás telefonicky, e-mailem nebo přes formulář a společně vše vyřešíme k vaší spokojenosti.

 

Reklamace

Pro rychlé vyřízení reklamace zboží z on-line objednávky vyplňte reklamační formulář.

Po odeslání vás bude kontaktovat pracovnice reklamačního oddělení a navrhne vám další postup. Pokud je potřeba zaslat reklamované zboží zpět, zašlete ho na adresu e-shopu:
   Stoklasa textilní galanterie
   Reklamační oddělení
   Průmyslová 934/13
   747 23 Bolatice

Pokud chcete poslat reklamované zboží přes některou prodejnu Stoklasa, přineste s sebou fakturu (nebo alespoň číslo objednávky) a ideálně také vytištěný reklamační formulář z e-shopu.

Pro reklamaci zboží zakoupeného na prodejně Stoklasa doneste vadné zboží na stejnou prodejnu, kde jste zboží zakoupili. Prodavač/ka s vámi sepíše reklamační protokol a reklamace bude vyřízena přímo tam.

Odpovědnost za vadu zboží je omezena výhradně na náhradu samotného zboží, veškeré další náhrady jsou z reklamačního řízení vyloučeny. Zahájení reklamačního řízení nemá vliv na povinnost kupujícího uhradit v řádném termínu vystavené faktury. Nelze tedy, aby kupující pozastavil úhrady faktur z důvodu reklamačního řízení.

Pokud zašlete zboží k reklamaci bez vyplnění reklamačního formuláře, je nutné k reklamovanému zboží přiložit:
   • písemnou reklamaci včetně popisu závady
   • návrh na vyřízení reklamace
   • kopii dokladu o nákupu (fakturu), příp. zápis o škodě, pokud k poškození zboží došlo vlivem přepravy zásilky.

Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)

Pokud jste spotřebitel (nepodnikající fyzická osoba), můžete nevyhovující zboží zakoupené v e-shopu vrátit a odstoupit tak od kupní smlouvy do 14 dnů od doručení zboží.

Velkoobchodní zákazník - tzn. podnikající fyzická (pokud objednává zboží na IČO) ani právnická osoba - ze zákona možnost bezplatného odstoupení od smlouvy nemá. Společnost Stoklasa ale umožňuje nad rámec zákonných povinností vrácení zboží do 14 dnů od doručení i velkoobchodním zákazníkům za manipulační poplatek 100 Kč.

Pro rychlé vyřízení odstoupení od kupní smlouvy vyplňte tento formulář.

Zboží, které chcete vrátit, zašlete na adresu e-shopu:
   Stoklasa textilní galanterie
   Reklamační oddělení
   Průmyslová 934/13
   747 23 Bolatice

Po doručení a kontrole Vám bude do 14 dnů vrácena částka na Váš účet. Při poškození nebo opotřebení zboží je prodejce oprávněn přiměřeně snížit vrácenou částku.

karty karty karty PayU Google Pay, Apple Pay
Facebook Youtube Pinterest Instagram
© Stoklasa textilní galanterie s.r.o. 2025.