Ano, je možné nakoupit bez registrace, ale jen v případě, že jste maloobchodní zákazník. Doporučujeme ovšem se zaregistrovat a využívat tak řadu výhod, které uvádíme níže. V případě, že jste vlastníkem IČ a DIČ, registrace je nutná.
Pouze registrovaný zákazník:
- má přehled o všech svých objednávkách
- nemusí při každé objednávce vyplňovat kontaktní údaje
- může přidávat produkty mezi své oblíbené
- má přehled o nových slevách a novinkách, které v eshopu přibyly od posledního přihlášení
- má možnost zapojit se do věrnostního programu. Ať už maloobchodního (v rámci bonusového programu na prodejnách), nebo velkoobchodního na základě IČ.
Neregistrovaným zákazníkům se zobrazují maloobchodní ceny pro koncové zákazníky. Máte-li IČO, je nutné se přihlásit nebo registrovat. Pozdější změna fakturované ceny neregistrovaných nebo nepřihlášených zákazníků není možná.
Celý návod k registraci naleznete zde. Při registraci je důležité zvolit, zda se chcete zaregistrovat jako koncový zákazník (fyzická osoba) nebo velkoobchodní zákazník (máte IČ – např. provozovatel e-shopu, švadlena, škola, apod.). Následně je třeba vyplnit všechny potřebné údaje. Poté musíte registraci potvrdit v e-mailu, který obdržíte na vámi zadanou e-mailovou adresu. Po potvrzení bude registrace úspěšně dokončena.
Zapomenete-li své přihlašovací údaje, u kolonky „Přihlášení“ zvolte možnost „Poslat dočasné heslo“. Na e-mail, který jste uvedli při registraci, vám zašleme dočasné heslo. Toto heslo je platné 24 hodin. Během této doby je potřeba si v účtu heslo změnit.
Jste-li zaregistrován/a jako maloobchodní zákazník a potřebujete svůj status změnit na velkoobchodního zákazníka vlastnícího IČ, je potřeba vytvořit novou registraci s novým e-mailem. V případě nejasností kontaktujte naši zákaznickou linku (+420) 553 677 969.
Při změně IČ je třeba vytvořit novou registraci s novým e-mailem. V případě zájmu o ponechání původní e-mailové adresy se obraťte na naši zákaznickou linku (+420) 553 677 969.
K odběru newsletterů se můžete přihlásit při registraci, nastavením v Mém účtu i během uskutečnění objednávky.
Díky newsletterům získáváte informace o nových produktech, aktuálních slevách, probíhajících akcích, dále také tipy na dárky, návody na výrobu bižuterie, dekorací a spoustu dalšího. Pro odběratele newsletterů pořádáme také speciální akce, slevy i dny dopravy zdarma.
Informaci o termínu dostupnosti vyprodaného zboží najdete přímo pod názvem produktu. Přejete-li si obdržet e-mail, až bude zboží dostupné, nastavte si hlídání. Funkci hlídacího psa lze nastavit na konkrétní vámi vybrané varianty a balení.
Je-li vámi požadovaná barva či varianta zboží aktuálně nedostupná, termín naskladnění se dozvíte přímo u požadované varianty.
Na kartě každého zboží naleznete modré tlačítko "Dostupnost na prodejnách". Kliknutím na tlačítko zobrazíte přehled firemních prodejen Stoklasa a v jaké variantě a množství se zboží na prodejně nachází. (Tuto informaci bohužel nelze poskytnout u smluvních prodejen).
Rezervaci zboží na prodejně není možné telefonicky zajistit. Děkujeme za pochopení.
Při zpracování fotografií zboží se snažíme o co nejvěrnější zachycení barev. Každý monitor nebo displej ale může výslednou fotografii zobrazit jinak. Proto barvu zboží i popisujeme a používáme tolik názvů barev.
Vzhledem k velkému množství variant některých výrobků je určení názvů barev velmi náročné, protože existuje spousta barevných variant, které se od sebe liší jen minimálně. Proto využíváme více typů barevnic, díky kterým jsme schopni barvy jednotlivých variant zboží lépe popsat. Používáme několik typů barevnic. S celosvětově uznávanou Pantone barevnici Fashion + Home vč. číselného vyjádření, tzv. tpx se můžete setkat především u položek textilní galanterie, jako jsou nitě či stuhy. U ostatních produktů používáme klasickou českou barevnici, barvy kovů či dřeva, specializované barevnice dle dodavatelů, apod.
Ne. Zboží ve velkém balení je označeno štítkem pouze na obalu. Díky menší pracnosti jsou velká balení cenově výhodnější.
Zboží je možné prohlédnout si na našich prodejnách. Některé z nich slouží také jako velkoobchodní zóny, které nabízí k nahlédnutí široké spektrum sortimentu. Bližší informace o těchto zónách naleznete zde.
Je-li pro vás orientace v našem e-shopu obtížná a rádi byste zjistili, jak při nákupu postupovat, podrobný návod najdete v článku Jak nakupovat.
Objednávky přijímáme pouze elektronicky přes e-shop. Potřebujete-li pomoci, obraťte se na naši zákaznickou linku (+420) 553 677 969 a to 7 dní v týdnu od 8:00 do 20:00.
Stav své objednávky uvidíte po přihlášení v záložce „Můj účet“. Zde si v detailu objednávky jednoduše zjistíte, v jaké fázi se nachází. O vyřízení objednávky budete informováni také e-mailem. Více informací o stavech objednávky naleznete na této stránce.
Jste-li registrovaný zákazník, navštivte záložku „Můj účet“, v seznamu objednávek si zvolte detail objednávky a z něj se proklikněte přímo na vybrané zboží.
Zboží ve vašem košíku zůstane, i pokud se rozhodnete výběr přerušit a vrátit se později. Z košíku se zboží odstraní, pokud vymažete „cookies“ ve vašem prohlížeči nebo pokud se ho rozhodnete odstranit z košíku sami.
Po odeslání vámi zadané objednávky do ní již nelze nijak zasahovat. Můžete pouze požádat o stornování vaší objednávky.
Objednávku můžete stornovat telefonicky na čísle (+420) 553 677 969 nebo e-mailem na eshop@stoklasa.cz. Pokud je však objednávka ve stavu „Odeslaná“, je již předána přepravci k doručení a nelze ji stornovat.
Tuto slevu je možné uplatnit pouze v kamenných prodejnách (neplatí pro prodejnu Praha Dejvice, Dejvická 8, Praha 6, Praha Nové Butovice a pro nákup na eshopu). Koncové zákazníky prodejen navíc oceňujeme v rámci bonusového programu, který přináší výhody jako například narozeninové poukazy na nákup, nižší ceny na vybrané zboží, možnost reklamace zboží bez paragonu, nebo bezplatné vyzvednutí objednaného zboží na prodejně.
V rámci jedné objednávky lze uplatnit pouze jeden slevový kupon, slevy se tak nesčítají. Slevové kupony neplatí na již zlevněné zboží.
Při nákupu na eshopu i na prodejnách lze uplatnit více dárkových poukazů najednou (např. zkombinovat 100 Kč a 200 Kč poukaz). Poukazy, které jste získali v rámci bonusového programu na prodejnách, můžete uplatnit pouze na prodejnách.
Poznámku k objednávce můžete přidat v Košíku v části Doprava a platba.
Pokud ke své objednávce připíšete poznámku, nebude tato objednávka automaticky posunuta do stavu přijatá. Poznámku musí náš pracovník přečíst, zpracovat a pak teprve může ručně objednávku přesunout do stavu dalšího zpracování. Pokud tedy chcete svou objednávku obdržet co nejdříve, nepište do poznámky „Prosím o co nejrychlejší vyřízení“ – tím proces zpomalíte.
Ano, ale pouze pokud je objednávka ve stavu "Nová". Poté již způsob platby nelze změnit.
Vaši platbu očekáváme do pěti pracovních dní po odeslání faktury. Následně vás budeme kontaktovat, zda máte o objednávku stále zájem. V případě, že se nám nepodaří vás kontaktovat, bude objednávka posléze stornována.
Zálohová faktura vám přijde na e-mail během pár minut po odeslání objednávky. V případě, že jste nový zákazník, se musí nejdříve ověřit registrační údaje, až pak přijde zálohová faktura na e-mail. Zálohová faktura má splatnost 5 pracovních dní. Po připsání platby na účet systém automaticky přesune objednávku do stavu "vychystáváno". Po vychystání jednotlivého zboží vám bude objednávka doručena.
E-shopové objednávky jsou zpracovávány a expedovány z centrálního skladu společnosti Stoklasa v Bolaticích (okres Opava) a pokud jejich hodnota přesáhne 200 Kč bez DPH, můžete si je vyzvednout v jakékoli z našich prodejen. Hradit kartou či hotově je možné pouze na firemních prodejnách Stoklasa. Tzv. „smluvní prodejny“ (Praha Dejvice, Praha - Nové Butovice, Olomouc - OC Haná, Zlín) platbu na místě neumožňují, slouží pouze jako výdejní místo. Při vyzvednutí objednávky je účtován manipulační poplatek 20 Kč (neplatí pro členy Bonusového programu prodejen při platbě předem).
Ano, je to možné. Osoba, která bude vyzvedávat objednávku, musí uvést jméno objednávajícího a číslo objednávky, aby nedošlo k předání neoprávněné osobě.
Objednávky expedujeme z našeho centrálního skladu v Bolaticích co nejdříve po přijetí objednávky, zpravidla do dvou pracovních dnů. Jestliže je expedice objednávky z nějakých důvodů zpožděna, budete o této skutečnosti informováni prostřednictvím aktualit nebo bannerů na našem e-shopu. Jakmile bude zboží předáno přepravci, můžete pak cestu balíku sledovat přímo na webu přepravce.
Po předání balíku přepravní společnosti vám e-mailem zašleme číslo balíku a cestu zásilky pak můžete sledovat na webu přepravce. Toto číslo najdete také v detailu objednávky v záložce „Můj účet“ v případě, že jste registrovaným zákazníkem.
Kontaktujte náš zákaznický servis na telefonním čísle (+420) 553 677 969. Zde vám sdělí nejvhodnější postup.
Aktuální seznam států, kam doručujeme objednávky, najdete níže. Způsob doručení a plateb zde.
Austrálie, Belgie, Bělorusko, Bulharsko, Česká republika, Dánsko, Estonsko, Finsko, Francie, Hongkong, Chorvatsko, Indonésie, Irsko, Island, Itálie, Izrael, Kanada, Kazachstán, Kypr, Lichtenštejnsko, Litva, Lotyšsko, Lucembursko, Maďarsko, Malta, Moldavsko, Německo, Nizozemsko, Norsko, Polsko, Portugalsko, Rakousko, Rumunsko, Rusko, Řecko, Singapur, Slovensko, Slovinsko, Spojené státy americké, Srbsko, Španělsko, Švédsko, Švýcarsko, Turecko, Ukrajina, Velká Británie.
Jestliže vidíte v systému přepravce, že vaše zásilka již několik dní nezměnila umístění, kontaktujte přímo daného přepravce. Pokud jste od nás neobdrželi informaci o vyřízení objednávky a jejím předání přepravci, kontaktujte nás prostřednictvím zákaznické linky (+420) 553 677 969 nebo e-mailu eshop@stoklasa.cz.
Zásilku si při převzetí řádně zkontrolujte. Jestliže zjistíte její poškození, ihned to sdělte přepravci a ten vás bude informovat o následném postupu. Zjistíte-li poškození zboží až po otevření zásilky, kontaktujte náš zákaznický servis, který vám nabídne možnosti řešení této situace.
Eshopové objednávky jsou zpracovávány a expedovány z centrálního skladu společnosti Stoklasa v Bolaticích (okres Opava). Objednávky v hodnotě nad 200 Kč bez DPH si můžete vyzvednout v jakékoli z našich prodejen nebo na firemní vrátnici skladu v Bolaticích. Při vyzvednutí objednávky je účtován manipulační poplatek 20 Kč (neplatí pro členy bonusového programu při platbě předem).
Při objednávce uskutečněné prostřednictvím e-shopu slouží prodejna pouze jako výdejní místo. Po uhrazení objednávky tedy obdržíte balíček, který nelze předem rozbalovat. V případě, že budete chtít zboží vrátit, reklamovat nebo vyměnit, postupujte podle informací uvedených zde.
Kontaktujte přepravce s požadavkem na změnu termínu či místa dodání zboží.
Informaci o vyřízení objednávky vám zašleme na e-mail uvedený v objednávce. Stav objednávky zjistíte také po přihlášení (pouze jste-li registrovaný zákazník). V záložce „Můj účet“ nahlédněte do kolonky „Seznam objednávek“. Po předání balíku přepravní společnosti vám e-mailem zašleme číslo balíku a ten pak můžete sledovat na webu přepravce. Stejným způsobem se dozvíte také o zaslání objednávky do zvolené prodejny.
V České republice je možné doručit zboží v sobotu prostřednictvím České pošty, ale jen výjimečně po domluvě na zákaznické lince (+420) 553 677 969. Dopolední doručení je zrušeno.
Ano, je to možné. Jinou adresu doručení vyplníte v nákupním košíku při objednání zboží.
Pokud jste spotřebitel (nepodnikající fyzická osoba), můžete zboží zakoupené v e-shopu vrátit a odstoupit tak od kupní smlouvy do 14 dnů od doručení zboží. Tato výhoda se netýká velkoobchodních uživatelů - podnikající fyzická (pokud objednává zboží na IČO) ani právnická osoba možnost odstoupení od smlouvy nemá.
Podrobnější informace o právu na vrácení zboží zakoupeného na internetu a správném postupu při uplatnění práva na vrácení zboží zakoupeného na internetu najdete v našich obchodních podmínkách v odstavci „Odstoupení od kupní smlouvy“.
V případě reklamace postupujte dle informací uvedených zde. Další informace o konkrétních situacích najdete v našich obchodních podmínkách v odstavci „Odpovědnost za vady, práva z vadného plnění“.
Kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu lenka.scheffczikova@stoklasa.cz nebo telefonu (+420) 777 716 104 (po - pá 7:00 - 14:30). Případně volejte zákaznickou linku (po - ne 8:00 - 20:00). Budeme vás informovat o nejvhodnější možnosti řešení s ohledem na vaše potřeby.
V případě reklamace postupujte dle informací uvedených zde. Reklamační oddělení kontaktujte prostřednictvím e-mailu lenka.scheffczikova@stoklasa.cz nebo telefonu (+420) 777 716 104 (po - pá 7:00 - 14:30). Případně volejte zákaznickou linku (po - ne 8:00 - 20:00). Zde vám nabídneme možnosti řešení situace s ohledem na vaše potřeby.