Garance doručení do Vánoc a provoz e-shopu během svátků - čtěte zde
www.stoklasa.cz
Galanterie Stoklasa - velkoobchod
Průmyslová 13, 747 23 Bolatice
tel: 553 677 777, email: eshop@stoklasa.cz

 

ČASTO KLADENÉ DOTAZY

 

Registrace a přihlášení

Zboží

Objednávka

Platba

Doručení zásilky

Reklamace, výměna zboží a odstoupení od kupní smlouvy

 

REGISTRACE A PŘIHLÁŠENÍ

 

Mohu nakoupit bez registrace?

Jaké jsou výhody registrace?

Jak probíhá registrace?

Co mám dělat, když jsem zapomněl své přihlašovací údaje?

Mohu svou registraci změnit z maloobchodního na velkoobchodního zákazníka?

Potřebuji změnit IČ, jak mám postupovat?

Kde se mohu zaregistrovat k odběrům newsletterů?

Proč bych měl odebírat vaše newslettery?

 

 

Mohu nakoupit bez registrace?

Ano, je možné nakoupit bez registrace, ale jen v případě, že jste maloobchodní zákazník. Doporučujeme ovšem se zaregistrovat a využívat tak řadu výhod, které uvádíme níže. V případě, že jste vlastníkem IČ a DIČ, registrace je nutná.

 

Jaké jsou výhody registrace?

Pouze registrovaný zákazník:
- má přehled o všech svých objednávkách
- nemusí při každé objednávce vyplňovat kontaktní údaje
- může přidávat produkty mezi své oblíbené
- má přehled o nových slevách a novinkách, které v eshopu přibyly od posledního přihlášení
- má možnost zapojit se do věrnostního programu. Ať už maloobchodního (v rámci bonusového programu na prodejnách), nebo velkoobchodního na základě IČ.
Neregistrovaným zákazníkům se zobrazují maloobchodní ceny pro koncové zákazníky. Máte-li IČO, je nutné se přihlásit nebo registrovat. Pozdější změna fakturované ceny neregistrovaných nebo nepřihlášených zákazníků není možná.

 

Jak probíhá registrace?

Celý návod k registraci naleznete zde. Při registraci je důležité zvolit, zda se chcete zaregistrovat jako koncový zákazník (fyzická osoba) nebo velkoobchodní zákazník (máte IČ – např. provozovatel e-shopu, švadlena, škola, apod.). Následně je třeba vyplnit všechny potřebné údaje. Poté musíte registraci potvrdit v e-mailu, který obdržíte na vámi zadanou e-mailovou adresu. Po potvrzení bude registrace úspěšně dokončena.

 

Co mám dělat, když jsem zapomněl své přihlašovací údaje?

Zapomenete-li své přihlašovací údaje, u kolonky „Přihlášení“ zvolte možnost „Poslat dočasné heslo“. Na e-mail, který jste uvedli při registraci, vám zašleme dočasné heslo. Toto heslo je platné 24 hodin. Během této doby je potřeba si v účtu heslo změnit.

 

Mohu svou registraci změnit z maloobchodního na velkoobchodního zákazníka?

Jste-li zaregistrován/a jako maloobchodní zákazník a potřebujete svůj status změnit na velkoobchodního zákazníka vlastnícího IČ, je potřeba vytvořit novou registraci s novým e-mailem. V případě nejasností kontaktujte naši zákaznickou linku (+420) 553 677 969.

 

Potřebuji změnit IČ, jak mám postupovat?

Při změně IČ je třeba vytvořit novou registraci s novým e-mailem. V případě zájmu o ponechání původní e-mailové adresy se obraťte na naši zákaznickou linku (+420) 553 677 969.

 

Kde se mohu zaregistrovat k odběrům newsletterů?

K odběru newsletterů se můžete přihlásit při registraci, nastavením v Mém účtu i během uskutečnění objednávky.

 

Proč bych měl odebírat vaše newslettery?

Díky newsletterům získáváte informace o nových produktech, aktuálních slevách, probíhajících akcích, dále také tipy na dárky, návody na výrobu bižuterie, dekorací a spoustu dalšího. Pro odběratele newsletterů pořádáme také speciální akce, slevy i dny dopravy zdarma.

 


ZBOŽÍ

 

Jak zjistím dostupnost vyprodaného zboží nebo varianty?

Proč má zboží na monitoru jinou barvu než mi ve skutečnosti přišla?

Proč máte tak nezvyklé názvy barev?

Když objednám balení po více kusech, budou jednotlivé kusy v něm opatřeny štítky?

Je možné si někde zboží prohlédnout?

 

 

Jak zjistím dostupnost vyprodaného zboží nebo varianty?

Informaci o termínu dostupnosti vyprodaného zboží najdete přímo pod názvem produktu. Přejete-li si obdržet e-mail, až bude zboží dostupné, nastavte si hlídání. Funkci hlídacího psa lze nastavit na konkrétní vámi vybrané varianty a balení.

 

 

Je-li vámi požadovaná barva či varianta zboží aktuálně nedostupná, termín naskladnění se dozvíte přímo u požadované varianty.

 

Specifikace

 

 

Proč má zboží na monitoru jinou barvu než mi ve skutečnosti přišla? (nové)

Při zpracování fotografií zboží se snažíme o co nejvěrnější zachycení barev. Každý monitor nebo displej ale může výslednou fotografii zobrazit jinak. Proto barvu zboží i popisujeme a používáme tolik názvů barev. 

Proč máte tak nezvyklé názvy barev? (nové)

Vzhledem k velkému množství variant některých výrobků je určení názvů barev velmi náročné, protože existuje spousta barevných variant, které se od sebe liší jen minimálně. Proto využíváme více typů barevnic, díky kterým jsme schopni barvy jednotlivých variant zboží lépe popsat. Používáme několik typů barevnic. S celosvětově uznávanou Pantone barevnici Fashion + Home vč. číselného vyjádření, tzv. tpx se můžete setkat především u položek textilní galanterie, jako jsou nitě či stuhy. U ostatních produktů používáme klasickou českou barevnici, barvy kovů či dřeva, specializované barevnice dle dodavatelů, apod.

 

Když objednám balení po více kusech, budou jednotlivé kusy v něm opatřeny štítky? (nové)

Ne. Zboží ve velkém balení je označeno štítkem pouze na obalu. Díky menší pracnosti jsou velká balení cenově výhodnější.

 

Je možné si někde zboží prohlédnout?

Zboží je možné prohlédnout si na našich prodejnách. Některé z nich slouží také jako velkoobchodní zóny, které nabízí k nahlédnutí široké spektrum sortimentu. Bližší informace o těchto zónách naleznete zde.

 


OBJEDNÁVKA

 

Jak mohu objednat zboží?

Mohu objednávat zboží telefonicky nebo přes e-mail?

Jak zjistím stav své objednávky?

Co dělat, když nemohu nalézt zboží, které jsem zde dříve již koupil/a a mám o něj znovu zájem?

Co když musím výběr zboží přerušit? Nesmaže se mi obsah košíku?

Mám v nákupním košíku již připravenou objednávku, potřebuji však některé zboží objednat dříve a nechci o původní objednávku přijít. Jak postupovat?

Jak mám postupovat, když chci doplnit zboží do objednávky?

Jak mohu stornovat již odeslanou objednávku?

Mohu uplatnit na e-shopovou objednávku slevu pro majitele "sphere card"?

Mohu uplatnit na e-shopovou objednávku více slevových kuponů?

Mohu uplatnit více dárkových poukazů najednou?

Kde mohu napsat poznámku k objednávce?

 

 

Jak mohu objednat zboží?

Je-li pro vás orientace v našem e-shopu obtížná a rádi byste zjistili, jak při nákupu postupovat, podrobný návod najdete v článku Jak nakupovat.

 

Mohu objednávat zboží telefonicky nebo přes e-mail?

Objednávky přijímáme pouze elektronicky přes e-shop. Potřebujete-li pomoci, obraťte se na naši zákaznickou linku (+420) 553 677 969 a to 7 dní v týdnu od 7:00 do 18:00.

 

Jak zjistím stav své objednávky?

Stav své objednávky uvidíte po přihlášení v záložce „Můj účet“. Zde si v detailu objednávky jednoduše zjistíte, v jaké fázi se nachází. O vyřízení objednávky budete informováni také e-mailem. Více informací o stavech objednávky naleznete na této stránce.

 

 

Co dělat, když nemohu nalézt zboží, které jsem zde dříve již koupil/a a mám o něj znovu zájem?

Jste-li registrovaný zákazník, navštivte záložku „Můj účet“, v seznamu objednávek si zvolte detail objednávky a z něj se proklikněte přímo na vybrané zboží.

 

Co když musím výběr zboží přerušit? Nesmaže se mi obsah košíku?

Zboží ve vašem košíku zůstane, i pokud se rozhodnete výběr přerušit a vrátit se později. Z košíku se zboží odstraní, pokud vymažete „cookies“ ve vašem prohlížeči nebo pokud se ho rozhodnete odstranit z košíku sami.

 

Mám v nákupním košíku již připravenou objednávku, potřebuji však některé zboží objednat dříve a nechci o původní objednávku přijít. Jak postupovat?

Jste-li registrovaným uživatelem, máte možnost využívat funkce, která umožňuje rozdělení objednávaného zboží do více košíků, např. podle sortimentu (textilní galanterie, dekorace, bižuterie, apod.), termínu dodání nebo příležitosti (Velikonoce, Vánoce, svatba, apod.). Můžete tak mít několik rozpracovaných košíků a podle potřeby je uzavírat a objednávat. Podrobnější návod naleznete na této stránce.

 

Jak mám postupovat, když chci doplnit zboží do objednávky?

Po odeslání vámi zadané objednávky do ní již nelze nijak zasahovat. Můžete pouze požádat o stornování vaší objednávky.

 

Jak mohu stornovat již odeslanou objednávku?

Objednávku můžete stornovat telefonicky na čísle (+420) 553 677 969 nebo e-mailem na eshop@stoklasa.cz. Pokud je však objednávka ve stavu „Odeslaná“, je již předána přepravci k doručení a nelze ji stornovat.

 

Mohu uplatnit na e-shopovou objednávku slevu pro majitele "sphere card"?

Tuto slevu je možné uplatnit pouze v kamenných prodejnách (neplatí pro prodejnu Praha Dejvice, Dejvická 8, Praha 6, Praha Nové Butovice a pro nákup na eshopu). Koncové zákazníky prodejen navíc oceňujeme v rámci bonusového programu, který přináší výhody jako například narozeninové poukazy na nákup, nižší ceny na vybrané zboží, možnost reklamace zboží bez paragonu, nebo bezplatné vyzvednutí objednaného zboží na prodejně.

 

Mohu uplatnit na e-shopovou objednávku více slevových kuponů? 

V rámci jedné objednávky lze uplatnit pouze jeden slevový kupon, slevy se tak nesčítají. Slevové kupony neplatí na již zlevněné zboží.

 

Mohu uplatnit více dárkových poukazů najednou? (nové)

Při nákupu na eshopu i na prodejnách lze uplatnit více dárkových poukazů najednou (např. zkombinovat 100 Kč a 200 Kč poukaz). Poukazy, které jste získali v rámci bonusového programu na prodejnách, můžete uplatnit pouze na prodejnách.

 

Kde mohu napsat poznámku k objednávce? (nové)

Poznámku k objednávce můžete přidat v Košíku v části Doprava a platba.

 

Pokud ke své objednávce připíšete poznámku, nebude tato objednávka automaticky posunuta do stavu přijatá. Poznámku musí náš pracovník přečíst, zpracovat a pak teprve může ručně objednávku přesunout do stavu dalšího zpracování. Pokud tedy chcete svou objednávku obdržet co nejdříve, nepište do poznámky „Prosím o co nejrychlejší vyřízení“ – tím proces zpomalíte.

 

 


PLATBA

 

Mohu si změnit způsob platby během vychystávání objednávky?

Jak dlouhou dobu mám na zaplacení objednávky při zvolení platby předem na účet?

Chci platit bankovním převodem platbou předem, kdy dostanu údaje týkající se platby?

Lze zboží vyzvednout v nějaké z vašich prodejen a zaplatit na místě?

Lze zboží zaplatit předem na účet a poté nechat vyzvednout na prodejně jinou osobou?

 

 

Mohu si změnit způsob platby během vychystávání objednávky?

Ano, ale pouze pokud je objednávka ve stavu "Nová". Poté již způsob platby nelze změnit.

 

Jak dlouhou dobu mám na zaplacení objednávky při zvolení platby předem na účet?

Vaši platbu očekáváme do pěti pracovních dní po odeslání faktury. Následně vás budeme kontaktovat, zda máte o objednávku stále zájem. V případě, že se nám nepodaří vás kontaktovat, bude objednávka posléze stornována.

 

Chci platit bankovním převodem platbou předem, kdy dostanu údaje týkající se platby?

Zálohová faktura vám přijde na e-mail během pár minut po odeslání objednávky. V případě, že jste nový zákazník, se musí nejdříve ověřit registrační údaje, až pak přijde zálohová faktura na e-mail. Zálohová faktura má splatnost 5 pracovních dní. Po připsání platby na účet systém automaticky přesune objednávku do stavu "vychystáváno". Po vychystání jednotlivého zboží vám bude objednávka doručena.

 

Lze zboží vyzvednout v nějaké z vašich prodejen a zaplatit na místě?

Objednávky v hodnotě nad 200 Kč bez DPH si můžete vyzvednout v jakékoli z našich prodejen. Hradit kartou či hotově je možné pouze na firemních prodejnách Stoklasa. Tzv. „smluvní prodejny“ (Praha Dejvice, Praha - Nové Butovice, Olomouc - OC Haná, Zlín) platbu na místě neumožňují, slouží pouze jako výdejní místo. Při vyzvednutí objednávky je účtován manipulační poplatek 20 Kč (neplatí pro členy Bonusového programu prodejen).

 

Lze zboží zaplatit předem na účet a poté nechat vyzvednout na prodejně jinou osobou?

Ano, je to možné. Osoba, která bude vyzvedávat objednávku, musí uvést jméno objednávajícího a číslo objednávky, aby nedošlo k předání neoprávněné osobě.

 

 


DORUČENÍ ZÁSILKY

 

Jaká je dodací doba zboží?

Kde mohu sledovat svou zásilku?

Jak postupovat, když jsem zásilku nemohl převzít, ta byla odeslána zpět odesílateli a já mám o ni stále zájem?

Do jakých států doručujete zboží?

Jak mám postupovat v případě nedoručení zásilky?

Jak mám postupovat v případě, že mi bude doručena poškozená zásilka?

Chci zboží vyzvednout osobně. Je to možné?

Mohu si svou objednávku uskutečněnou prostřednictvím e-shopu rozbalit a zboží prohlédnout v prodejně před zaplacením?

Odeslali jste mi zboží, ale v době doručení nebudu na dodací adrese. Co teď?

Jak se dozvím, že zboží již bylo odeslané?

Je možné doručit zboží během dopoledne a víkendu?

Je možné zboží doručit na jinou než fakturační adresu?

 

 

Jaká je dodací doba zboží?

Objednávky expedujeme co nejdříve po přijetí objednávky, zpravidla do dvou pracovních dnů. Jestliže je expedice objednávky z nějakých důvodů zpožděna, budete o této skutečnosti informováni prostřednictvím aktualit nebo bannerů na našem e-shopu. Jakmile bude zboží předáno přepravci, můžete pak cestu balíku sledovat přímo na webu přepravce.

 

Kde mohu sledovat svou zásilku?

Po předání balíku přepravní společnosti vám e-mailem zašleme číslo balíku a cestu zásilky pak můžete sledovat na webu přepravce. Toto číslo najdete také v detailu objednávky v záložce „Můj účet“ v případě, že jste registrovaným zákazníkem.

 

Jak postupovat, když jsem zásilku nemohl převzít, ta byla odeslána zpět odesílateli a já mám o ni stále zájem?

Kontaktujte náš zákaznický servis na telefonním čísle (+420) 553 677 969. Zde vám sdělí nejvhodnější postup.

 

Do jakých států doručujete zboží?

Aktuální seznam států, kam doručujeme objednávky, najdete níže. Způsob doručení a plateb zde.

Austrálie, Belgie, Bělorusko, Bulharsko, Česká republika, Dánsko, Estonsko, Finsko, Francie, Hongkong, Chorvatsko, Indonésie, Irsko, Island, Itálie, Izrael, Kanada, Kazachstán, Kypr, Lichtenštejnsko, Litva, Lotyšsko, Lucembursko, Maďarsko, Malta, Moldavsko, Německo, Nizozemsko, Norsko, Polsko, Portugalsko, Rakousko, Rumunsko, Rusko, Řecko, Singapur, Slovensko, Slovinsko, Spojené státy americké, Srbsko, Španělsko, Švédsko, Švýcarsko, Turecko, Ukrajina, Velká Británie.

 

Jak mám postupovat v případě nedoručení zásilky?

Jestliže vidíte v systému přepravce, že vaše zásilka již několik dní nezměnila umístění, kontaktujte přímo daného přepravce. Pokud jste od nás neobdrželi informaci o vyřízení objednávky a jejím předání přepravci, kontaktujte nás prostřednictvím zákaznické linky (+420) 553 677 969 nebo e-mailu eshop@stoklasa.cz.

 

Jak mám postupovat v případě, že mi bude doručena poškozená zásilka?

Zásilku si při převzetí řádně zkontrolujte. Jestliže zjistíte její poškození, ihned to sdělte přepravci a ten vás bude informovat o následném postupu. Zjistíte-li poškození zboží až po otevření zásilky, kontaktujte náš zákaznický servis, který vám nabídne možnosti řešení této situace.

 

Chci zboží vyzvednout osobně. Je to možné?

Objednávky v hodnotě nad 200 Kč bez DPH si můžete vyzvednout v jakékoli z našich prodejen nebo na naši firemní vrátnici. Při vyzvednutí objednávky je účtován manipulační poplatek 20 Kč (neplatí pro členy bonusového programu).

 

Mohu si svou objednávku uskutečněnou prostřednictvím e-shopu rozbalit a zboží prohlédnout v prodejně před zaplacením?

Při objednávce uskutečněné prostřednictvím e-shopu slouží prodejna pouze jako výdejní místo. Po uhrazení objednávky tedy obdržíte balíček, který nelze předem rozbalovat. V případě, že budete chtít zboží vrátit, reklamovat nebo vyměnit, postupujte podle informací uvedených zde.

 

Odeslali jste mi zboží, ale v době doručení nebudu na dodací adrese. Co teď?

Kontaktujte přepravce s požadavkem na změnu termínu či místa dodání zboží.

 

Jak se dozvím, že zboží již bylo odeslané?

Informaci o vyřízení objednávky vám zašleme na e-mail uvedený v objednávce. Stav objednávky zjistíte také po přihlášení (pouze jste-li registrovaný zákazník). V záložce „Můj účet“ nahlédněte do kolonky „Seznam objednávek“. Po předání balíku přepravní společnosti vám e-mailem zašleme číslo balíku a ten pak můžete sledovat na webu přepravce. Stejným způsobem se dozvíte také o zaslání objednávky do zvolené prodejny.

 

Je možné doručit zboží během dopoledne a víkendu?

V České republice je možné doručit zboží v sobotu prostřednictvím České pošty, ale jen výjimečně po domluvě na zákaznické lince (+420) 553 677 969. Dopolední doručení je zrušeno.

 

Je možné zboží doručit na jinou než fakturační adresu?

Ano, je to možné. Jinou adresu doručení vyplníte v nákupním košíku při objednání zboží.

 


REKLAMACE, VÝMĚNA ZBOŽÍ A ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

 

Objednala jsem si zboží, ale nesplňuje mé očekávání. Mohu jej vrátit?

Jak postupovat, pokud chci zboží reklamovat?

Jak mám postupovat, když chci nějaké zakoupené zboží vyměnit za jiné?

Co mám dělat, když je nějaká položka v přijaté objednávce vadná, chybně dodaná, nebo v objednávce zcela chybí?

 

 

Objednala jsem si zboží, ale nesplňuje mé očekávání. Mohu jej vrátit? (nové)

Pokud jste spotřebitel (nepodnikající fyzická osoba), můžete zboží zakoupené v e-shopu vrátit a odstoupit tak od kupní smlouvy do 14 dnů od doručení zboží. Tato výhoda se netýká velkoobchodních uživatelů - podnikající fyzická (pokud objednává zboží na IČO) ani právnická osoba možnost odstoupení od smlouvy nemá.

Podrobnější informace o právu na vrácení zboží zakoupeného na internetu a správném postupu při uplatnění práva na vrácení zboží zakoupeného na internetu najdete v našich obchodních podmínkách v odstavci „Odstoupení od kupní smlouvy“.

 

Jak postupovat, pokud chci zboží reklamovat?

V případě reklamace postupujte dle informací uvedených zde. Další informace o konkrétních situacích najdete v našich obchodních podmínkách v odstavci „Odpovědnost za vady, práva z vadného plnění“.

 

Jak mám postupovat, když chci nějaké zakoupené zboží vyměnit za jiné?

Kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu lenka.scheffczikova@stoklasa.cz nebo telefonu (+420) 777 716 104 (po - pá 7:00 - 14:30). Případně volejte zákaznickou linku (po - ne 7:00 - 18:00). Budeme vás informovat o nejvhodnější možnosti řešení s ohledem na vaše potřeby.

 

Co mám dělat, když je nějaká položka v přijaté objednávce vadná, chybně dodaná, nebo v objednávce zcela chybí?

V případě reklamace postupujte dle informací uvedených zde. Reklamační oddělení kontaktujte prostřednictvím e-mailu lenka.scheffczikova@stoklasa.cz nebo telefonu (+420) 777 716 104 (po - pá 7:00 - 14:30). Případně volejte zákaznickou linku (po - ne 7:00 - 18:00). Zde vám nabídneme možnosti řešení situace s ohledem na vaše potřeby.

 

karty karty karty PayU
FacebookYoutubePinterestTwitterInstagram
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

© Stoklasa textilní galanterie s.r.o. 2019.
K dosažení potřebné funkcionality tento web používá cookies. Dalším jeho použitím s tímto souhlasíte. Více informací. Rozumím