Ano, je možné nakoupit bez registrace, ale jen v případě, že jste maloobchodní zákazník. Doporučujeme ovšem se zaregistrovat a využívat tak řadu výhod, které uvádíme níže. V případě, že jste vlastníkem IČ a DIČ, registrace je nutná.
Pouze registrovaný zákazník:
- má přehled o všech svých objednávkách
- nemusí při každé objednávce vyplňovat kontaktní údaje
- může přidávat produkty mezi své oblíbené
- má přehled o nových slevách a novinkách, které v eshopu přibyly od posledního přihlášení
- má možnost zapojit se do věrnostního programu. Ať už maloobchodního (v rámci bonusového programu na prodejnách), nebo velkoobchodní na základě IČ
Neregistrovaným zákazníkům se zobrazují maloobchodní ceny pro koncové zákazníky (máte-li IČO, je nutné se přihlásit nebo registrovat. Pozdější změna fakturované ceny neregistrovaných nebo nepřihlášených zákazníků není možná.
V pravém horním rohu hlavní stránky e-shopu kliknete na „Vytvořit uživatelský účet“. V případě, že jste zákazník vlastnící IČ nebo DIČ, vypíšete potřebná políčka. V opačném případě zaškrtnete, že jste fyzická osoba. Tlačítko „Pokračovat“ Vás navede na zbývající potřebné údaje, po jejichž vyplnění bude registrace dokončena. (Pokud nakupujete pro školy a mateřské školy, organizace a instituce, orgány samosprávy, firmy aj., je třeba se zaregistrovat pod IČO daného subjektu.)
Zapomenete-li své přihlašovací údaje, u kolonky „Přihlášení“ zvolte možnost „Poslat dočasné heslo“. Na e-mail, který jste uvedli při registraci, vám zašleme dočasné heslo. Toto heslo je platné 24 hodin. Během této doby je potřeba si v účtu heslo změnit.
Jste-li zaregistrován/a jako maloobchodní zákazník a potřebujete svůj status změnit na velkoobchodního zákazníka vlastnící IČ, je potřeba vytvořit novou registraci s novým emailem. V případě nejasností kontaktujte naši zákaznickou linku (+420) 553 677 969.
Při změně IČ je třeba vytvořit novou registraci s novým e-mailem. V případě zájmu ponechání původní e-mailové adresy je nutné ji na vašem starém účtu znehodnotit. Tuto změnu provedete ve Změně registračních údajů. V případě nejasností se obraťte na naši zákaznickou linku (+420) 553 677 969.
K odběru newsletterů se můžete přihlásit na úvodní straně našeho e-shopu, při registraci i během uskutečnění objednávky.
Díky newsletterům získáváte informace o nových produktech, aktuálních slevách, probíhajících akcích, dále také tipy na dárky, návody na výrobu bižuterie, dekorací a spoustu dalšího. Pro odběratele newsletterů pořádáme také speciální akce, slevy i dny dopravy zdarma.
Informaci o termínu dostupnosti vyprodaného zboží najdete přímo pod názvem produktu. Přejete-li si zaslat email, až bude zboží dostupné, u předvyplněného emailu stačí potvrdit tlačítkem „Nastavit“. Funkci hlídacího psa lze nastavit pouze na celou kartu produktu, nelze ji použít na jednotlivé varianty.
Je-li vámi požadovaná barva či varianta zboží aktuálně nedostupná, termín naskladnění se dozvíte přímo u požadované varianty.
Informaci o hmotnosti zboží najdete v nákupním košíku. Celková hmotnost uskutečněné objednávky je uvedena také v detailech objednávky (pod kolonkou „Faktura k objednávce“).
U každého sortimentu zboží můžete napsat svůj dotaz. Možnost přidání dotazu ke zboží najdete pod záložkou „Varianty zboží“ („Související zboží“).
Máme velkoobchodní zóny, kde si mohou zákazníci zboží prohlédnout. Bližší informace ZDE.
Je-li pro vás orientace v našem e-shopu obtížná a rádi byste zjistili, jak při nákupu postupovat, podrobný návod najdete v článku Jak nakupovat.
Objednávky přijímáme pouze elektronicky přes e-shop. Potřebujete-li pomoci, obraťte se na naši zákaznickou linku (+420) 553 677 969 a to 7 dní v týdnu od 7:00 do 18:00.
Na našem e-shopu mohou nakupovat jak velkoobchodní, tak koncoví zákazníci. Držitelům IČ nabízíme spousty výhod jako například nižší ceny u velkého balení atd. Celý věrnostní program k dispozici zde. I koncovým zákazníkům vycházíme maximálně vstříc.
Stav své objednávky uvidíte po přihlášení v záložce „Můj účet“. Zde si v detailu objednávky jednoduše zjistíte, v jaké fázi se nachází. O vyřízení objednávky budete informováni také e-mailem.
Jste-li registrovaný zákazník, navštivte záložku „Můj účet“, v seznamu objednávek si zvolte detail objednávky a z něj se proklikněte přímo na vybrané zboží.
Zboží ve vašem košíku zůstane, i pokud se rozhodnete výběr přerušit a vrátit se později. Z košíku se zboží odstraní, pokud vymažete „cookies“ ve vašem prohlížeči nebo pokud se ho rozhodnete odstranit z košíku sami.
Jste-li registrovaným velkoobchodním uživatelem, máte možnost využívat funkce, která umožňuje rozdělení objednávaného zboží do více košíků, např. podle sortimentu (textilní galanterie, dekorace, bižuterie, apod.), termínu dodání nebo příležitosti (Velikonoce, Vánoce, svatba, apod.). Můžete tak mít několik rozpracovaných košíků a podle potřeby je uzavírat a objednávat. Podrobnější návod naleznete na této stránce.
V souvislosti se zákonem České republiky o elektronické evidenci tržeb (EET), který je pro naši společnost platný od 1. 3. 2017 platí, že při platbě kartou online, PayPal a PayU nově nelze sloučit objednávku s jinou, dále také nebude možné u výše uvedených způsobů platby dodatečné zvýšení ceny objednávky. Platí to zejména tehdy, když určité zboží není aktuálně skladem nebo bylo v objednávce nahrazeno jiným. V těchto případech bude zákazník informován a změna bude realizována prostřednictvím nové objednávky.
Objednávku můžete stornovat e-mailem a to na eshop@stoklasa.cz. Pokud je objednávka ve stavu „Odeslaná“, je již předána přepravci k doručení. V této fázi kontaktujte náš zákaznický servis (+420) 553 677 969, který vás bude informovat o následném postupu.
Tuto slevu je možné uplatnit pouze v kamenných prodejnách (neplatí pro prodejnu Praha Dejvice, Dejvická 8, Praha 6, Praha Nové Butovice a pro nákup na eshopu). Koncové zákazníky prodejen navíc oceňujeme v rámci bonusového programu, který přináší výhody jako například narozeninové poukazy na nákup, nižší ceny na vybrané zboží, nebo například možnost reklamace zboží bez paragonu.
V rámci jedné objednávky lze uplatnit pouze jeden kupon, slevy se tak nesčítají.
Ano, ale pouze ve stavu Nevyřízená transakce, Nová, Přijatá, Vychystáváno, Rezervace, Čekání na dokončení. Poté již způsob platby nelze změnit.
Veškeré způsoby plateb naleznete zde.
Po vystavení faktury vám dorazí na e-mail fakturační údaje, kde budou uvedeny podklady pro platbu. Podklady vám budou zaslány do dvou pracovních dnů od uskutečnění objednávky - jakmile bude prověřena dostupnost zboží a objednávka připravena k odeslání. Máte tedy jistotu, že veškeré zboží, které zaplatíte, je skladem a připraveno k odeslání.
Vaši platbu očekáváme do pěti pracovních dní po odeslání faktury. Následně vás budeme kontaktovat, zda máte o objednávku stále zájem. V případě, že se nám nepodaří vás kontaktovat, bude objednávka posléze stornována. Potřebujete-li delší lhůtu pro uhrazení objednávky, připište tuto informaci do poznámky k objednávce.
Objednávky v hodnotě nad 200 Kč bez DPH si můžete vyzvednout v jakékoli z našich prodejen. Hradit kartou či hotově je možné pouze na firemních prodejnách Stoklasa. Tzv. „smluvní prodejny“ (Praha Dejvice, Olomouc - OC Haná, Zlín) platbu na místě neumožňují, slouží pouze jako odběrní místo. Při vyzvednutí objednávky je účtován manipulační poplatek 20 Kč.
Ano, je to možné. Osoba, která bude vyzvedávat objednávku, musí uvést jméno objednávajícího a číslo objednávky, aby nedošlo k předání neoprávněné osobě.
Z důvodu zákona o EET (elektronické evidenci tržeb), který je platný v České republice, nelze provést zásah do již zaplacených objednávek a navýšit tak jejich cenu.
Objednávky expedujeme co nejdříve po přijetí objednávky, zpravidla do dvou pracovních dnů. Jestliže je expedice objednávky z nějakých důvodů zpožděna, budete o této skutečnosti informováni naším zákaznickým servisem. Jakmile bude zboží předáno přepravci, můžete pak cestu balíku sledovat přímo na webu přepravce.
Po předání balíku přepravní společnosti vám e-mailem zašleme číslo balíku a cestu zásilky pak můžete sledovat na webu přepravce. Toto číslo najdete také v detailu objednávky v záložce „Můj účet“ v případě, že jste registrovaným zákazníkem.
Kontaktujte náš zákaznický servis na telefonním čísle (+420) 553 677 969. Zde vám sdělí nejvhodnější postup.
Aktuální seznam států, kam doručujeme objednávky, najdete níže. Způsob doručení a plateb zde.
Alandy (Finsko), Austrálie, Belgie, Bělorusko, Bulharsko, Campione d' Italia (Itálie), Ceuta (Španělsko), Česká republika, Dánsko, Estonsko, Finsko, Francie, Chorvatsko, Indonésie, Irsko, Island, Itálie, Izrael, Kanada, Kanárské ostrovy (Španělsko), Kazachstán, Kypr, Lichtenštejnsko, Litva, Livigno (Itálie), Lotyšsko, Lucembursko, Maďarsko, Malta, Melilla (Španělsko), Německo, Nizozemsko, Normanské ostrovy (Velká Británie), Norsko, ostrov Helgoland (Německo), Polsko, Portugalsko, Rakousko, Rumunsko, Rusko, Řecko, Singapur, Slovensko, Slovinsko, Spojené státy americké, Srbsko, Španělsko, Švédsko, Švýcarsko, Turecko, Ukrajina, Velká Británie.
Jestliže vidíte v systému přepravce, že vaše zásilka již několik dní nezměnila umístění, kontaktujte přímo daného přepravce. Pokud jste od nás neobdrželi informaci o vyřízení objednávky a její předání přepravci, kontaktujte prosím nás prostřednictvím zákaznické linky (+420) 553 677 969 nebo e-mailu eshop@stoklasa.cz.
Zásilku si při převzetí řádně zkontrolujte. Jestliže zjistíte její poškození, ihned to sdělte přepravci a ten vás bude informovat o následném postupu. Zjistíte-li poškození zboží až po otevření zásilky, kontaktujte náš zákaznický servis, který vám nabídne možnosti řešení této situace.
Objednávky v hodnotě nad 200 Kč bez DPH si můžete vyzvednout v jakékoli z našich prodejen. Při vyzvednutí objednávky je účtován manipulační poplatek 20 Kč.
Při objednávce uskutečněné prostřednictvím e-shopu slouží prodejna pouze jako výdejní místo. Po uhrazení objednávky tedy obdržíte balíček, který nelze předem rozbalovat. V případě, že budete chtít zboží vrátit, reklamovat nebo vyměnit, je potřeba zboží zaslat na sklad (Stoklasa textilní galanterie s.r.o., sklad Bolatice, ul. Průmyslová 13, 747 23 Bolatice) a vyplnit reklamační formulář zde.
Kontaktujte přepravce s požadavkem na změnu termínu či místa dodání zboží.
Informaci o vyřízení objednávky vám zašleme na e-mail uvedený v objednávce. Stav objednávky zjistíte také po přihlášení (pouze jste-li registrovaný zákazník). V záložce „Můj účet“ nahlédněte do kolonky „Seznam objednávek“. Po předání balíku přepravní společnosti vám e-mailem zašleme číslo balíku a ten pak můžete sledovat na webu přepravce. Stejným způsobem se dozvíte také o zaslání objednávky do zvolené prodejny.
V České republice je možné doručit zboží v sobotu prostřednictvím České pošty, ale jen výjimečně po domluvě na zákaznické lince (+420) 553 677 969. Dopolední doručení je zrušeno.
Ano, je to možné. DPH je pak kalkulována podle státu dodání.
V případě reklamace postupujte dle informací uvedených zde. Další informace o konkrétních situacích najdete v našich obchodních podmínkách v odstavci „Odpovědnost za vady, práva z vadného plnění“.
Kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu lenka.scheffczikova@stoklasa.cz nebo telefonu (+420) 777 716 104 (po - pá 7:00 - 14:30). Případně volejte zákaznickou linku (po - ne 7:00 - 18:00). Budeme vás informovat o nejvhodnější možnosti řešení s ohledem na vaše potřeby.
V případě reklamace postupujte dle informací uvedených zde. Reklamační oddělení kontaktujte prostřednictvím e-mailu lenka.scheffczikova@stoklasa.cz nebo telefonu (+420) 777 716 104 (po - pá 7:00 - 14:30). Případně volejte zákaznickou linku (po - ne 7:00 - 18:00). Zde vám nabídneme možnosti řešení situace s ohledem na vaše potřeby.
Přesné informace o správném postupu najdete v našich obchodních podmínkách v odstavci „Odstoupení od kupní smlouvy“.