www.stoklasa.cz
Galanterie Stoklasa - velkoobchod
Záhumenni 22, 747 21 Kravaře
tel: 553 677 777, email: eshop@stoklasa.cz

Často kladené dotazy

Registrace a přihlášení

Zboží

Objednávka

Platba

Doručení zásilky

Reklamace, výměna zboží a odstoupení od kupní smlouvy

 

 

Registrace a přihlášení

  • Mohu nakoupit bez registrace?

Ano, je možné nakoupit bez registrace, ale jen v případě, že jste maloobchodní zákazník. Doporučujeme ovšem se zaregistrovat a využívat tak řadu výhod, které uvádíme níže. V případě, že jste vlastníkem IČ a DIČ, registrace je nutná.

Jak probíhá registrace

  • Jaké jsou výhody registrace?

Pouze registrovaný zákazník:
- má přehled o všech svých objednávkách
- nemusí při každé objednávce vyplňovat kontaktní údaje
- může přidávat produkty mezi své oblíbené
- má přehled o nových slevách a novinkách, které v eshopu přibyly od posledního přihlášení
- má možnost zapojit se do věrnostního programu. Ať už maloobchodního (v rámci bonusového programu na prodejnách), nebo velkoobchodní na základě IČ
Neregistrovaným zákazníkům se zobrazují maloobchodní ceny pro koncové zákazníky (máte-li IČO, je nutné se přihlásit nebo registrovat. Pozdější změna fakturované ceny neregistrovaných nebo nepřihlášených zákazníků není možná.

  • Jak probíhá registrace?

V pravém horním rohu hlavní stránky e-shopu kliknete na „Vytvořit uživatelský účet“. V případě, že jste zákazník vlastnící IČ nebo DIČ, vypíšete potřebná políčka. V opačném případě zaškrtnete, že jste fyzická osoba. Tlačítko „Pokračovat“ Vás navede na zbývající potřebné údaje, po jejichž vyplnění bude registrace dokončena. (Pokud nakupujete pro školy a mateřské školy, organizace a instituce, orgány samosprávy, firmy aj., je třeba se zaregistrovat pod IČO daného subjektu.)

  • Co mám dělat, když jsem zapomněl své přihlašovací údaje?

Zapomenete-li své přihlašovací údaje, u kolonky „Přihlášení“ zvolte možnost „Poslat dočasné heslo“. Na e-mail, který jste uvedli při registraci, vám zašleme dočasné heslo. Toto heslo je platné 24 hodin. Během této doby je potřeba si v účtu heslo změnit.

  • Mohu svou registraci změnit z maloobchodního na velkoobchodního zákazníka?

Jste-li zaregistrován/a jako maloobchodní zákazník a potřebujete svůj status změnit na velkoobchodního zákazníka vlastnící IČ, je potřeba vytvořit novou registraci s novým emailem. V případě nejasností kontaktujte naši zákaznickou linku (+420) 553 677 969 .

  • Kde se mohu zaregistrovat k odběrům newsletterů?

K odběru newsletterů se můžete přihlásit na úvodní straně našeho e-shopu, při registraci i během uskutečnění objednávky.

  • Proč bych měl odebírat vaše newslettery?

Díky newsletterům získáváte informace o nových produktech, aktuálních slevách, probíhajících akcích, dále také tipy na dárky, návody na výrobu bižuterie, dekorací a spoustu dalšího. Pro odběratele newsletterů pořádáme také speciální akce, slevy i dny dopravy zdarma.


Zboží

  • Jak zjistím dostupnost zboží?

Dostupnost zboží zjistíte v detailu sortimentu mezi informacemi uvedenými pod možností vložení produktu do košíku. Vidíte zde, kolik kusů daného sortimentu je aktuálně skladem.

dostupnost zboží

  • Jak zjistím dostupnost vyprodaného zboží nebo specifikace?

Informaci o termínu dostupnosti vyprodaného zboží najdete přímo pod názvem produktu. Přejete-li si zaslat email, až bude zboží dostupné, u předvyplněného emailu stačí potvrdit tlačítkem „Nastavit“. Funkci hlídacího psa lze nastavit pouze na celou kartu produktu, nelze ji použít na jednotlivé specifikace.

Dostupnost

 

Je-li vámi požadovaná barva či varianta zboží aktuálně nedostupná, termín naskladnění se dozvíte přímo u požadované varianty.

Specifikace

  • Jak mohu zjistit hmotnost zboží?

Informaci o hmotnosti zboží najdete v nákupním košíku. Celková hmotnost uskutečněné objednávky je uvedena také v detailech objednávky (pod kolonkou „Faktura k objednávce“).

hmotnost zboží

  • Kde mohu napsat dotaz nebo připomínku ke zboží?

U každého sortimentu zboží můžete napsat svůj dotaz. Možnost přidání dotazu ke zboží najdete pod záložkou „Varianty zboží“ („Související zboží“).

Dotazy ke zboží

  • Je možné si někde zboží prohlédnout?

Máme velkoobchodní zóny, kde si mohou zákazníci zboží prohlédnout. Bližší informace ZDE.

  • Co jsou Bonusy k nákupu a kdy je mohu využít?

Zákazníci můžou získat cenově velmi zvýhodněné zboží v rámci tzv. bonusů. V každé objednávce můžete zakoupit libovolný počet bonusů. VIP a TOP VIP velkoobchodní zákazníci si mohou objednat nové bonusy o 48 hodin dříve než ostatní zákazníci. Po této době je možnost objednání bonusů zpřístupněna všem zákazníkům.


Objednávka

  • Jak mohu objednat zboží?

Je-li pro vás orientace v našem e-shopu obtížná a rádi byste zjistili, jak při nákupu postupovat, podrobný návod najdete v článku Jak nakupovat.

  • Mohu objednávat zboží telefonicky nebo přes e-mail?

Objednávky přijímáme pouze elektronicky přes e-shop. Potřebujete-li pomoci, obraťte se na naši zákaznickou linku (+420) 553 677 969 a to 7 dní v týdnu od 7:00 do 18:00.

  • Prodáváte jen velkoprodejcům a podnikatelům, nebo si můžu nakoupit i jako soukromá osoba?

Na našem e-shopu mohou nakupovat jak velkoobchodní, tak koncoví zákazníci. Držitelům IČ nabízíme spousty výhod jako například nižší ceny u velkého balení atd. Celý věrnostní program k dispozici zde. I koncovým zákazníkům vycházíme maximálně vstříc.

  • Jak zjistím stav své objednávky?

Stav své objednávky uvidíte po přihlášení v záložce „Můj účet“. Zde si v detailu objednávky jednoduše zjistíte, v jaké fázi se nachází. O vyřízení objednávky budete informováni také e-mailem.

  • Co dělat, když nemohu nalézt zboží, které jsem zde dříve již koupil/a a mám o něj znovu zájem?

Jste-li registrovaný zákazník, navštivte záložku „Můj účet“, v seznamu objednávek si zvolte detail objednávky a z něj se proklikněte přímo na vybrané zboží.

  • Co když musím výběr zboží přerušit? Nesmaže se mi obsah košíku?

Zboží ve vašem košíku zůstane, i pokud se rozhodnete výběr přerušit a vrátit se později. Z košíku se zboží odstraní, pokud vymažete „cookies“ ve vašem prohlížeči nebo pokud se ho rozhodnete odstranit z košíku sami.

  • Jak mám postupovat, když chci doplnit zboží do objednávky?

V souvislosti se zákonem České republiky o elektronické evidenci tržeb (EET), který je pro naši společnost platný od 1. 3. 2017 platí, že při platbě kartou online, PayPal a PayU nově nelze sloučit objednávku s jinou, dále také nebude možné u výše uvedených způsobů platby dodatečné zvýšení ceny objednávky. Platí to zejména tehdy, když určité zboží není aktuálně skladem nebo bylo v objednávce nahrazeno jiným. V těchto případech bude zákazník informován a změna bude realizována prostřednictvím nové objednávky.

  • Jak mohu stornovat již odeslanou objednávku?

Objednávku můžete stornovat e-mailem a to na eshop@stoklasa.cz. Pokud je objednávka ve stavu „Odeslaná“, je již předána přepravci k doručení. V této fázi kontaktujte náš zákaznický servis (+420) 553 677 969, který vás bude informovat o následném postupu.

  • Mohu uplatnit na e-shopovou objednávku slevu pro majitele "sphere card"?

Tuto slevu je možné uplatnit pouze v kamenných prodejnách (neplatí pro prodejnu Praha Dejvice, Dejvická 8, Praha 6 a pro nákup na eshopu). Koncové zákazníky prodejen navíc oceňujeme v rámci bonusového programu, který přináší výhody jako například narozeninové poukazy na nákup, nižší ceny na vybrané zboží, nebo například možnost reklamace zboží bez paragonu.

 

Platba

  • Mohu si změnit způsob platby během vychystávání objednávky?

Ano, ale pouze ve stavu Nevyřízená transakce, Nová, Přijatá, Vychystáváno, Rezervace, Čekání na dokončení. Poté již způsob platby nelze změnit.

  • Jaké jsou způsoby platby?

Veškeré způsoby plateb naleznete zde.

  • Chci platit bankovním převodem, kdy dostanu kontaktní údaje?

Po vystavení faktury vám dorazí na e-mail fakturační údaje, kde budou uvedeny podklady pro platbu. Podklady vám budou zaslány do dvou pracovních dnů od uskutečnění objednávky - jakmile bude prověřena dostupnost zboží a objednávka připravena k odeslání. Máte tedy jistotu, že veškeré zboží, které zaplatíte, je skladem a připraveno k odeslání.

  • Jak dlouhou dobu mám na zaplacení objednávky při zvolení platby předem na účet?

Vaši platbu očekáváme do pěti pracovních dní po odeslání faktury. Následně vás budeme kontaktovat, zda máte o objednávku stále zájem. V případě, že se nám nepodaří vás kontaktovat, bude objednávka posléze stornována. Potřebujete-li delší lhůtu pro uhrazení objednávky, připište tuto informaci do poznámky k objednávce.

  • Lze zboží vyzvednout v nějaké z vašich prodejen a zaplatit na místě?

Objednávky v hodnotě nad 200 Kč bez DPH si můžete vyzvednout v jakékoli z našich prodejen. Hradit kartou či hotově je možné pouze na firemních prodejnách Stoklasa. Tzv. „smluvní prodejny“ (Praha Dejvice, Olomouc - OC Haná a Olomouc CITY, Zlín) platbu na místě neumožňují, slouží pouze jako odběrní místo. Při vyzvednutí objednávky je účtován manipulační poplatek 20 Kč.

  • Lze zboží zaplatit předem na účet a poté nechat vyzvednout na prodejně jinou osobou?

Ano, je to možné. Osoba, která bude vyzvedávat objednávku, musí uvést jméno objednávajícího a číslo objednávky, aby nedošlo k předání neoprávněné osobě.

 

Doručení zásilky

  • Jaká je dodací doba zboží?

Objednávky expedujeme co nejdříve po přijetí objednávky, zpravidla do dvou pracovních dnů. Jestliže je expedice objednávky z nějakých důvodů zpožděna, budete o této skutečnosti informováni naším zákaznickým servisem. Jakmile bude zboží předáno přepravci, můžete pak cestu balíku sledovat přímo na webu přepravce.

  • Kde mohu sledovat svou zásilku?

Po předání balíku přepravní společnosti vám e-mailem zašleme číslo balíku a cestu zásilky pak můžete sledovat na webu přepravce. Toto číslo najdete také v detailu objednávky v záložce „Můj účet“ v případě, že jste registrovaným zákazníkem.

  • Jak postupovat, když jsem zásilku nemohl převzít, ta byla odeslána zpět odesílateli a já mám o ni stále zájem?

Kontaktujte náš zákaznický servis na telefonním čísle (+420) 553 677 969. Zde vám sdělí nejvhodnější postup.

  • Do jakých států doručujete zboží?

Aktuální seznam států, kam doručujeme objednávky, najdete níže. Způsob doručení a plateb zde.

Alandy (Finsko), Austrálie, Belgie, Bělorusko, Bulharsko, Campione d' Italia (Itálie), Ceuta (Španělsko), Česká republika, Dánsko, Estonsko, Finsko, Francie, Chorvatsko, Indonésie, Irsko, Island, Itálie, Izrael, Kanada, Kanárské ostrovy (Španělsko), Kazachstán, Kypr, Lichtenštejnsko, Litva, Livigno (Itálie), Lotyšsko, Lucembursko, Maďarsko, Malta, Melilla (Španělsko), Německo, Nizozemsko, Normanské ostrovy (Velká Británie), Norsko, ostrov Helgoland (Německo), Polsko, Portugalsko, Rakousko, Rumunsko, Rusko, Řecko, Singapur, Slovensko, Slovinsko, Spojené státy americké, Srbsko, Španělsko, Švédsko, Švýcarsko, Turecko, Ukrajina, Velká Británie.

  • Jak mám postupovat v případě nedoručení zásilky?

Jestliže vidíte v systému přepravce, že vaše zásilka již několik dní nezměnila umístění, kontaktujte přímo daného přepravce. Pokud jste od nás neobdrželi informaci o vyřízení objednávky a její předání přepravci, kontaktujte prosím nás prostřednictvím zákaznické linky (+420) 553 677 969 nebo e-mailu eshop@stoklasa.cz.

  • Jak mám postupovat v případě, že mi bude doručena poškozená zásilka?

Zásilku si při převzetí řádně zkontrolujte. Jestliže zjistíte její poškození, ihned to sdělte přepravci a ten vás bude informovat o následném postupu. Zjistíte-li poškození zboží až po otevření zásilky, kontaktujte náš zákaznický servis, který vám nabídne možnosti řešení této situace.

  • Chci zboží vyzvednout osobně. Je to možné?

Objednávky v hodnotě nad 200 Kč bez DPH si můžete vyzvednout v jakékoli z našich prodejen. Při vyzvednutí objednávky je účtován manipulační poplatek 20 Kč.

  • Mohu si svou objednávku uskutečněnou prostřednictvím e-shopu rozbalit a zboží prohlédnout v prodejně před zaplacením?

Při objednávce uskutečněné prostřednictvím e-shopu slouží prodejna pouze jako výdejní místo. Po uhrazení objednávky tedy obdržíte balíček, který nelze předem rozbalovat. V případě, že budete chtít zboží vrátit, reklamovat nebo vyměnit, je potřeba zboží zaslat na sklad (Stoklasa textilní galanterie s.r.o., centrální sklad Štěpánkovice, ul. Svobody 762/23, 747 28 Štěpánkovice) a vyplnit reklamační formulář zde.

  • Odeslali jste mi zboží, ale v době doručení nebudu na dodací adrese. Co teď?

Kontaktujte přepravce s požadavkem na změnu termínu či místa dodání zboží.

  • Jak se dozvím, že zboží již bylo odeslané?

Informaci o vyřízení objednávky vám zašleme na e-mail uvedený v objednávce. Stav objednávky zjistíte také po přihlášení (pouze jste-li registrovaný zákazník). V záložce „Můj účet“ nahlédněte do kolonky „Seznam objednávek“. Po předání balíku přepravní společnosti vám e-mailem zašleme číslo balíku a ten pak můžete sledovat na webu přepravce. Stejným způsobem se dozvíte také o zaslání objednávky do zvolené prodejny.

  • Je možné doručit zboží během dopoledne a víkendu?

Ano, v České republice je zboží doručováno domů také během dopoledne a v sobotu.

  • Je možné zboží doručit na jinou než fakturační adresu?

Ano, je to možné. DPH je pak kalkulována podle státu dodání.


Reklamace, výměna zboží a odstoupení od kupní smlouvy

  • Jak postupovat, pokud chci zboží reklamovat?

V případě reklamace postupujte dle informací uvedených zde. Další informace o konkrétních situacích najdete v našich obchodních podmínkách v odstavci „Odpovědnost za vady, práva z vadného“.

  • Jak mám postupovat, když chci nějaké zakoupené zboží vyměnit za jiné?

Kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu lenka.scheffczikova@stoklasa.cz nebo telefonu (+420) 777 716 104 (po - pá 7:00 - 14:30). Případně volejte zákaznickou linku (po - ne 7:00 - 18:00). Budeme vás informovat o nejvhodnější možnosti řešení s ohledem na vaše potřeby.

  • Co mám dělat, když je nějaká položka v přijaté objednávce vadná, chybně dodaná, nebo v objednávce zcela chybí?

V případě reklamace postupujte dle informací uvedených zde. Reklamační oddělení kontaktujte prostřednictvím e-mailu lenka.scheffczikova@stoklasa.cz nebo telefonu (+420) 777 716 104 (po - pá 7:00 - 14:30). Případně volejte zákaznickou linku (po - ne 7:00 - 18:00). Zde vám nabídneme možnosti řešení situace s ohledem na vaše potřeby.

  • Jak správně využít svého zákonného práva na vrácení zboží zakoupeného na internetu?

Přesné informace o správném postupu najdete v našich obchodních podmínkách v odstavci „Odstoupení od kupní smlouvy“.

karty karty karty
FacebookYoutubePinterestTwitterLinkedinInstagram
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

© Stoklasa textilní galanterie s.r.o. 2017.
K dosažení potřebné funkcionality tento web používá cookies. Dalším jeho použitím s tímto souhlasíte. Více informací. Rozumím