Tisková zpráva
Vzhledem k aktuální situaci v souvislosti s koronavirem bychom chtěli alespoň trochu uklidnit a informovat naše zákazníky ohledně celkového fungování a velikosti skladových zásob na e-shopu a v kamenných prodejnách Stoklasa textilní galanterie s.r.o.
Ve srovnání s běžným obdobím má e-shop www.stoklasa.cz velký nárůst internetových objednávek, musíme navyšovat lidské kapacity, abychom tento nápor zvládali, což v tomto období není vůbec jednoduché. Zákazníci nejvíce objednávají bavlněné látky, nitě, pruženky, gumičky a vše, co je potřebné pro šití roušek. Zřídili jsme na e-shopu speciální kategorii, kde mají zákazníci všechno zboží určené k šití roušek pohromadě. Nemusí tak nic složitě vyhledávat.
Co se týká skladových zásob, stále máme řadu materiálů k výrobě roušek skladem. Pokud je některé zboží vyprodané, děláme maximum pro zajištění nových zásob – aktuálně řešíme dodávky bavlněných látek, pruženek a šikmých proužků, sklad průběžně doplňujeme. Přes naši maximální snahu ale dochází k mírnému prodloužení doby doručení objednávek. Zákaznická podpora je v těchto dnech přetížena, prosíme proto naše zákazníky o shovívavost.
Na základě vládního nařízení jsme od 17. 3. 2020 znovu otevřeli kamenné prodejny textilní galanterie Stoklasa, aby si zákazníci mohli obstarat materiál na šití roušek. V posledních dvou dnech zažily naše prodejny velkou návštěvnost zákazníků. Samozřejmě vše funguje v tzv. „preventivním režimu". Do prodejen zákazníci mohou vstoupit v rouškách a v omezeném množství, mají dodržovat rozestupy 2 m, preferujeme bezhotovostní platbu. Roušky mají také naše prodavačky. Zákazníci byli už během prvního dne velmi ukáznění a bezpečnostní rozestup dodržovali i ve frontě před obchodem.
Situace je nyní velmi komplikovaná, ale i přesto se snažíme našim zákazníkům vyjít vstříc.
Přejeme Vám pevné nervy a hlavně zdraví!
Tým Stoklasa textilní galanterie s.r.o.
V Bolaticích, 18. 3. 2020
"Chci všechny naše zákazníky i novináře ujistit, že "makáme" na 200 %. V žádném případě nevypneme e-shop, jako to udělaly některé menší firmy v naší branži. Management firmy bere situaci, kdy máme oproti běžným dnům mnohonásobný prodej - nazval bych to přímo "smršť objednávek" - jako výzvu, co vše jde zvládnout v situaci, kdy svět upadl do pandemie. Právě teď chci i svým osobním nasazením pokorně poděkovat vyšší moci a svému osudu, který mně umožnil vybudovat krásnou a moderní firmu se skvělými zaměstnanci, kteří milují svoji práci. Děkuji."