V sobotu jsou OTEVŘENY prodejny PRAHA-SKALKA, PRAHA-DEJVICE a ZLÍN, v neděli všechny prodejny uzavřeny (otevírací doby zde). E-shop je plně v provozu, průběžně doplňujeme zásoby a objednávky dodáváme do 2-4 dnů. Více informací o aktuální situaci
www.stoklasa.cz
Galanterie Stoklasa - velkoobchod
Průmyslová 13, 747 23 Bolatice
tel: 553 677 777, email: eshop@stoklasa.cz

Prodejny STOKLASA opět otevřeny

16. 3. 2020 v 14:30 schválila vláda ČR výjimku pro maloobchodní prodej textilního materiálu a galanterie. Důvodem je dostupnost materiálu pro výrobu roušek. 

Od úterý 17. 3. 2020 proto budou prodejny STOKLASA otevřeny. Prodejna Avion Ostrava zůstává i nadále uzavřena. 

 

POZOR: Změna otevírací doby prodejen

Na všech prodejnách platí mimořádná otevírací doba: 9:00 - 17:00 hod. Víkendová otevírací doba se u prodejen liší - přehled všech mimořádných prodejních dob naleznete zde.

Dbejte, prosím, při návštěvě prodejny na preventivní opatření z důvodu omezení šíření koronaviru:

  • noste roušku (šátek, šálu, která zakryje nos a ústa), i když se cítíte zdraví
  • dodržujte mezi sebou větší rozestupy (min. 2 metry)
  • respektujte pokyny personálu - do prodejny bude puštěno max. 5 osob současně
  • plaťte raději bezhotovostně (kartou)
  • buďte k sobě ohleduplní a myslete i na bezpečnost a zdraví našich zaměstnanců v prodejnách

 

Prosíme, nevolejte na zákaznickou linku a nepište dotazy z těchto důvodů:

  • rezervace zboží na prodejně - zboží NELZE REZERVOVAT
  • dotaz na dostupnost zboží na prodejně - NELZE PODAT INFORMACE O DOSTUPNOSTI zboží na prodejně.

Pokud máte jiný dotaz, mějte, prosím, strpení. Zákaznická linka je v těchto dnech přetížena. Svůj dotaz můžete poslat také prostřednictvím Messengeru nebo FB (facebook prodejen, facebook e-shopu). Děkujeme za pochopení.

 

Máte už dříve objednaný balíček z e-shopu s osobním vyzvednutím na prodejně?

Od 17. 3. 2020 si opět můžete vyzvedávat své balíčky, které byly již dříve odeslané na některou prodejnu STOKLASA (neplatí pro prodejnu Avion Ostrava).

Přestože jsou prodejny otevřeny, není možné u nových objednávek zvolit dopravu "osobní odběr na prodejně". Minimalizujeme tím počet lidí v prodejnách a tím možnost šíření koronaviru. 

Prosíme, nevolejte/nepište s žádostí o změnu způsobu dodání u nově zadaných objednávek - změna na "osobní odběr na prodejně" NENÍ MOŽNÁ.

 

Máte slevový kupon k uplatnění na prodejně STOKLASA s končící platností?

Pokud platnost Vašeho slevového kuponu (např. z bonusového programu nebo narozeninového) končí v době uzavření prodejen nebo karantény, můžete zůstat v klidu. Platnosti všech kuponů s platností do 13.3. a později jsme automaticky prodloužili až do 31.5.2020. A pokud to bude potřeba, ještě dobu prodloužíme.

 

 

Co bude s plánovaným VIP dnem na prodejnách?

VIP den pro členy našeho bonusového programu na prodejnách Stoklasa, který se měl uskutečnit 19. 3. 2020 na všech prodejnách, přesuneme na jiný termín. Sledujeme vývoj situace a jakmile to bude možné, budeme vás o novém termínu informovat.  

 

Po celou dobu mimořádných opatření můžete nakupovat na e-shopu z bezpečí vašeho domova. 

 

Doručení zásilek z e-shopu - OMEZENÍ

Od 14. 3. 2020 do 23. 3. 2020 zastavujeme možnost dodání objednávky prostřednictvím osobního odběru na prodejnách Stoklasa. Přestože jsou prodejny otevřeny, není možné u nových objednávek zvolit dopravu "osobní odběr na prodejně". Minimalizujeme tím počet lidí v prodejnách a tím možnost šíření koronaviru. 

AKTUALIZACE Od 17. 3. 2020 opět můžete využít dodání zboží prostřednictvím Zásilkovny. V provozu je cca 50 % odběrných míst - ty se vám nabídnou v košíku při výběru dopravy.

 

Rezervace zboží z e-shopu

Upozorňujeme, že vložením zboží do košíku nevzniká automaticky rezervace na toto zboží pro vás. Teprve po odeslání vaší objednávky zboží zarezervujeme a vy máte jistotu, že vám skutečně dorazí.

 

DOBRÁ ZPRÁVA (19. 3. 2020) Povedla se nám úprava logistiky - objednávky, které neobsahují látky, procházejí při zpracování skladem přímo a doba dodání jsou jako dříve 2 pracovní dny. I díky navýšení počtu pracovníků se nám dnes (19. 3.) podaří zpracovat a odeslat téměř všechny včerejší objednávky, které neobsahují látku. Dodání objednaných látek je z důvodu stříhání delší (až 4 pracovní dny).

 

Možnost odeslání nekompletní objednávky

V souvislosti s akutním nedostatkem ochranných roušek vzrostl počet objednávek, které obsahují metrážové zboží (látky, tkalouny, šikmé proužky, apod.). Objednávky se snažíme vyřešit co nejrychleji.

Z tohoto důvodu jsme přistoupili k opatření, že odesíláme i objednávky, které nejsou plně vykryté.
Příklad: objednáte 5 m, ale originální balení je 4,8 m - zašleme vám tedy 4,8 m. Nebo během vychystávání látky zjistíme, že je kus kazový a nemáme ho už čím nahradit - objednávku zašleme bez této látky.

Zákaznická linka je nyní plně vytížena dotazy, proto není v našich silách kontaktovat zákazníky a informovat o změnách v objednávce. Omlouváme se a děkujeme za pochopení.

Případné nedodané zboží NEBUDEME DODATEČNĚ POSÍLAT - pokud jste obdrželi nekompletní objednávku, objednejte si chybějící zboží v nové objednávce. Zboží se snažíme průběžně doplňovat, intenzivně jednáme s dodavateli o doplnění sortimentu, který je třeba nyní vyprodaný. 

Pokud jste objednávku platili předem a přišla vám nekompletní, vystavíme vám neprodleně opravný daňový doklad a peníze nejpozději do 2 týdnů zašleme zpět na váš účet. Velmi se omlouváme za komplikace.

 

 

 

Vážení zákazníci,

Situace je nyní komplikovaná a způsobuje řadu potíží. Děkujeme za pochopení, pokud se nám nepodařilo vyřešit vše k Vaší 100% spokojenosti. Přejeme Vám pevné nervy a hlavně zdraví!

Tým Stoklasa 

karty karty karty PayU
FacebookYoutubePinterestTwitterInstagram
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

© Stoklasa textilní galanterie s.r.o. 2020.
K dosažení potřebné funkcionality tento web používá cookies. Dalším jeho použitím s tímto souhlasíte. Více informací. Rozumím